Pszczółki plan pracy zdalnej 4-8 maj

Poniedziałek 4.05.2020r.

  1. „Przygoda kropelki wody” – słuchanie zmodyfikowanej wersji opowiadania H. Bechlerowej, rozmowa dotycząca treści.
  2. „Jak powstaje deszcz?”- zabawa badawcza, wykonanie doświadczenia z gorącą wodą i kostkami lodu.
  3. „Parasole i kalosze”- łączenie obrazków w pary.

Wtorek 5.05.2020r.

  1. „Skąd się bierze deszcz?”- słuchanie piosenki połączone z prezentacją powstawania deszczu.
  2. „Tęcza”- wykonanie tęczy techniką dowolną, poznanie kolejności kolorów tęczy.

Środa 6.05.2020r.

  1. „Krople i kropelki” – zabawa dydaktyczna, określanie wielkości kropli: mała-duża, układanie kropli wg podanego rytmu, przeliczanie kropelek, określanie których jest więcej a których mniej.
  2. „Kropelki”-ćwiczenia oddechowe

3.”Pada deszczyk”- zabawa z klanzy linkhttps://chomikuj.pl/jo-chom/AKTYWNE+ZABAWY+Z+MUZYK*c4*84+dla+dzieci/CZAROWANIE+-+CZARY-MARY+HU/Deszczyk+pada+-+B*c5*82yskawica+grzmot+-+s*c5*82owa+po+polsku,6356039010.mp3(audio)

Czwartek 7.05.2020r.

1.Nauka rymowanki „Popatrz w niebo”

2.Kolorowe Parasole- wykonanie parasola techniką dowolną

Piątek 8.05.2020r.

1, „ Paxi- cykl hydrologiczny, oglądanie bajki edykacyjnej

linkhttps://www.google.com/search?rlz=1C1AVSJ_enPL461PL461&ei=35CqXoCgHI-kUqvuh6gN&q=paxi+cykl+hydrologiczny&oq=paxi+&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQARgFMgIIADICCAAyAggAMgIIADICCAAyAggAMgIIADICCAAyAggAMgIIADoECAAQRzoCCCk6BggAEBYQHjoECCkQRzoFCAAQgwE6BAgAEEM6BwgAEIMBEEM6BAgAEApKBQgSEgExUN0yWJFbYMFsaABwAngAgAGuAYgBxRqSAQQxLjI4mAEAoAEBqgEHZ3dzLXdpeg&sclient=psy-ab

  1. „Ubranie na każdą pogodę”- dobieranie w pary,
  2. „ Omiń kałuże”- zabawa ruchowa

mgr Edyta Gutkowska