Stokrotki plan pracy zdalnej 14 -17 kwiecień

,, W WIEJSKIEJ ZAGRODZIE – WIOSNA NA WSI”.

CELE OGÓLNE: utrwalanie nazw zwierząt z wiejskiego podwórka,
zapoznanie z pracą rolnika.
Wszystkie materiały do zabaw zostaną przesłane na mail grupy.

14.04.2020
-,,Spotkanie na wiejskim podwórku” – słuchanie opowiadania Ewy Stadtmüller
,,Wiejskie ustronie”.
– Zagadki ruchowe – ,,Jakim jestem zwierzęciem?”
– ,,Mieszkańcy wiejskiego podwórka” – zajęcia plastyczne
-Zabawy konstrukcyjne – budowanie domu dla ulubionego wiejskiego
zwierzęcia.
15.04.2020
– ,,Kurczątka i kępki trawy”- kolorowanie kurczątek i wykonanie kępek trawy.
-,, Gdzie jest kurczątko”- rozwijanie spostrzegawczości i umiejętności liczenia.
-,,Na wiejskim podwórku”- rozwiązywanie zagadek.
-,,Zabawy sylabami” -rytmiczne dzielenie nazw zwierząt (na sylaby). Rozpoznawanie nazw zwierząt wypowiadanych sylabami.
16.04.2020
-Piosenka ,, Stary Donald farmę miał” https://www.youtube.com/watch?v=MHFpBY85ahk
-,,Nasze zabawki-odtwarzanie z pamięci ustawienia zabawek przedstawiających wiejskie zwierzęta, wskazywanie brakującej zabawki.
– ,,Wiejskie zwierzęta”- wykonanie techniką origami. http://maluchwdomu.pl/2015/05/origami-zwierzatka-z-wiejskiego.html
-,,Niespodzianka dla pieska”– zabawa, usprawnianie mięśni drobnych palców.
17.04.2020
-,,Rozmowy na wiejskim podwórku” – zabawy z elementami ćwiczeń
artykulacyjnych, inspirowane wierszem Iwony Róży Salach Bajka.
-,,Rozmowy wiejskich zwierząt”- odgrywanie scenek.
-,,Wiejskie podwórko”- praca plastyczna.
– Zestaw zabaw ruchowych z cyklu ,, Zdrowo i sportowo”.

Wszystkie materiały zostaną przesłane na mail grupy.
mgr Marzena Wojnicka